Der findes et fællesskab - og hjælp at få når du har brug for det - også i en tid hvor mange foreningsaktiviteter er lukket fysisk ned!

Kontakt mellem Mennesker sidder klar til at hjælpe dig ud i et digitalt fællesskab eller henvise til telefoniske tilbud, hvor du kan få hjælp i en svær tid.
Kontakt mellem Mennesker kan træffes på telefon 62 20 11 30, mandag-torsdag mellem kl. 10-14.30. Du kan også sende os en mail på info@kontaktmellemmennesker.dk

Vil du give en hånd med?
Flere foreninger søger lige nu frivillige til forskellige typer af hjælp – måske du har tid og overskud til at give en hånd med? Ring eller skriv til os, så hjælper vi dig på vej.
Kender du en der har brug for vores hjælp?
Vi opfordrer alle – pårørende, naboer, venner – til at hjælpe de særligt sårbare og udsatte borgere, der måtte have brug for hjælp, og hjælp dem gerne med at finde vej til os. Vi opdaterer løbende tilbud der stadig er aktive i det frivillige sociale område på vores hjemmeside – www.kontaktmellemmennesker.dk – og på vores facebookside – Kontakt mellem Mennesker. Lad os passe godt på hinanden!