PRESSEMEDDELELSE Kom og vær med – til en festlig, folkelig og fornøjelig dag

HUSK Foreningsmarked lørdag d. 30. september kl. 10-13 på Ramsherred

Traditionen tro afholder Kontakt mellem Mennesker Foreningsmarked sammen med en række af byens frivillige sociale foreninger. Kom og mød en lang række lokale foreninger.

Arrangementet finder sted på Ramsherred ved Torvet i Svendborg, lørdag d. 30. september kl. 10-13. Du vil blandt andet kunne møde Mand og Mand imellem, Alkorådet og Omhuklip og mange andre frivillige sociale foreninger samt deres frivillige ildsjæle. Der vil desuden være musikalsk indslag fra Café Aroma. Bedre Psykiatri har en lille konkurrence – og Frivillighuset byder på fødselsdagskage.
Foreningsmarkedet vil i år desuden danne ramme om en præsentation af Svendborg Kommunes nye Brobygger på det frivillige sociale område, Bodil Langager Kristensen, hun står klar til en snak om hvilke tanker, der ligger bag Brobyggerens arbejde. I år vil Foreningsmarkedet også give anledning til at man kan møde det nye hold bag Kontakt mellem Mennesker, daglig leder Susanne Juhl Paaske og Pr- og relationsmedarbejder Gry Marcussen. Og endeligt fejrer vi også 5 års fødselsdag for Frivillighuset, der i 2012 for første gang kunne åbne dørene op for, at lokale foreninger gratis har mulighed for at låne lokaler til deres aktiviteter.

Vi glæder os til at dele et spændende og festligt program med jer, der kommer forbi – så kom og få en snak og se hvad den frivillige verden har at byde på.