PRESSEMEDDELELSE Det´ sørme – det´ sandt – de´cember … (næsten)

juleaftensfest
og december betyder én ting især – JUL.

Igen i år arrangerer Frivilligcenter Sydfyn/Kontakt mellem Mennesker juleaftensfest i
Skallen; i år for 20. gang.
Juleaften i Skallen er for alle, der har lyst til at være sammen med andre mennesker på denne højtidsaften og deltage i de traditionelle danske juleaktiviteter: Spisning, sang, dans om juletræ og gaver til de søde børn, og det er jo alle børn!

Festen kan holdes fordi forretninger og virksomheder i det sydfynske hjælper til med sponsorater og en stor gruppe frivillige hjælpere donerer deres tid. Selvfølgelig kommer Julemanden på besøg; ellers var det ikke rigtig juleaften. Måske er det vigtigste ved arrangementet netop denne juleånd der byder velkommen i det glade fællesskab. Flere frivillige hjælpere har været med næsten lige så længe der har været en fest. Det siger meget klarere end nogen annonce eller reklame, hvilken dejlig aften de oplever.
Både sponsorer og de frivillige hjælpere skal allerede her have en dybfølt tak for indsatsen. Uden jer, ingen fest.

Billetter til Juleaften i Skallen kan købes ved personligt fremmøde fra torsdag den 1. december til og med torsdag den 22. december hos Kontakt mellem Mennesker på Havnegade 3.
Pris pr. person 25 kr. Alle børn får en gave og der er flere gevinster at vinde for de voksne.
Kontakt mellem Mennesker er åben mandag – torsdag 10-16.