Kære brugere af Frivillighuset,

Gældende retningslinjer fra d. 14. august 2021

Alle grupper, møder og typer af aktiviteter kan nu bruge huset, så længe gældende retningslinjer overholdes.

  • Egenrengøring efter brug af lokale er en nødvendighed.
    Vi beder jer om at bruge bookingens sidste 10 minutter på at udlufte, afspritte og rengøre alle kontaktflader i lokalet efter brug. Der vil i hele huset være rengøringsstationer sat frem, og alle rum vil være forsynet med en tjekliste på hvilke områder der skal rengøres inden I går.
  • Egenrengøring ved brug af toiletter.
    Efter hvert brug afsprittes alle kontaktflader. Anvisninger vil fremgå på toiletterne.
  • Ingen husdyr i huset.
    Af hensyn til den generelle hygiejne, er det ikke muligt at tage husdyr med ind i huset.


Gældende retningslinjer fra myndighederne

Følgende generelle sundhedsanbefalinger er desuden gældende:

  • Hold gerne 2 meters afstand når muligt – og altid 1 meter.
  • Vask hænder tit, eller brug håndsprit.
  • Host eller nys i ærmet.
  • Undgå håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt.
  • Vær ekstra opmærksom på rengøring.

VIGTIGT Gå ikke ind hvis du har symptomer som hoste, feber, træthed, hovedpine, ondt i halsen, generel ømhed i kroppen eller diarre.

 

Booking af lokale

Bookinghjælp kan fås pr. telefon 6220 1113, pr. mail gry@kontaktmellemmennesker.dk eller ved personligt fremmøde. Der er åbent for bookingforespørgsler mandage og torsdage kl. 10-12.

Book-selv kode og kode til hoveddøren kan udleveres enten via mail eller ved personligt fremmøde i ovenstående tidsrum.