Kære brugere af Frivillighuset,
Gældende retningslinjer fra d. 14. august 2021
Alle grupper, møder og typer af aktiviteter kan nu bruge huset, så længe gældende retningslinjer overholdes.
- Egenrengøring efter brug af lokale er en nødvendighed.
Vi beder jer om at bruge bookingens sidste 10 minutter på at udlufte, afspritte og rengøre alle kontaktflader i lokalet efter brug. Der vil i hele huset være rengøringsstationer sat frem, og alle rum vil være forsynet med en tjekliste på hvilke områder der skal rengøres inden I går. - Egenrengøring ved brug af toiletter.
Efter hvert brug afsprittes alle kontaktflader. Anvisninger vil fremgå på toiletterne. - Ingen husdyr i huset.
Af hensyn til den generelle hygiejne, er det ikke muligt at tage husdyr med ind i huset.
Gældende retningslinjer fra myndighederne
Følgende generelle sundhedsanbefalinger er desuden gældende:
- Hold gerne 2 meters afstand når muligt – og altid 1 meter.
- Vask hænder tit, eller brug håndsprit.
- Host eller nys i ærmet.
- Undgå håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt.
- Vær ekstra opmærksom på rengøring.
VIGTIGT Gå ikke ind hvis du har symptomer som hoste, feber, træthed, hovedpine, ondt i halsen, generel ømhed i kroppen eller diarre.
Booking af lokale
Bookinghjælp kan fås pr. telefon 6220 1113, pr. mail gry@kontaktmellemmennesker.dk eller ved personligt fremmøde. Der er åbent for bookingforespørgsler mandage og torsdage kl. 10-12.
Book-selv kode og kode til hoveddøren kan udleveres enten via mail eller ved personligt fremmøde i ovenstående tidsrum.