Frivilligcenter Svendborg tilbyder en række gratis kurser hen over efteråret.

Kom med på en spændende workshop om online-rekruttering af frivillige.
Hvordan udnytter I bedst internettets mange muligheder for at nå ud til de rette frivillige? Internettet er for alvor blevet stedet, hvor vi søger information om alt – også når vi vil være frivillige.

På kurset kommer vi – med udgangspunkt i frivilligjob.dk som platform for online rekruttering – blandt andet omkring digitale rekrutteringsstrategier og tips og tricks til den gode rekruttering. Kursusdeltagerne vil gå fra kurset med en større viden om onlinerekruttering og klar til i højere grad at udnytte de rekrutteringsmuligheder, som internettet giver.

Underviser er Marie Tolstrup Hansen, projektleder på frivilligjob.dk

Har du spørgsmål til kurset, er du velkommen til at kontakte Frivilligcenteret på 62 20 11 30 mandag til torsdag mellem kl. 10-16.

Dato og tid: Onsdag d. 4. september 2019 kl. 9.30-12.

Tilmelding: Tilmeldingsfrist mandag d. 26. august kl. 11. Der er begrænset antal pladser på kurserne, og tilmeldingen er efter ”først til mølle” princippet. Tilmelding skal ske til mail info@kontaktmellemmennesker.dk. med informationerne: Dit fulde navn, e-mail, telefonnummer og den forening man er tilknyttet.

Forplejning: Frivilligcenteret byder på kaffe, deltagerne bedes selv medbringe madpakke.

Sted: Frivillighuset, Havnegade 3, 5700 Svendborg

Arrangør: Frivilligcenter Svendborg, tlf. 62 20 11 30